Trying to dress up when im missing you

Fy fabian vilken bra dag. Började med att jag skrev klart mitt m och mitt tal på 30 minuter imorse, och när jag kollade på det nyss var jag nöjd! Sen tåget in till elRastro med Josse, Plaza Mayor julmarknad, vegitarisk thairesturang och massa shopping, SJU OCH EN HALV TIMME i staden, skulle haft stegräknare..

Resulterade i 7 inhandlade julklappar plus saker till mig själv; dunjacka, sjal och plånbok. Jag är lycklig och trött, bästa kännslan. Plus att Alex ringde när jag satt på tåget i morse, blev varm i hjärtat, men honom ser jag om 9 dagar.




Nu ska jag ta clementiner i köket, toni har gått och lagt sig (klockan halv 10!!) inte vanligt. betyder att jag ska duscha länge (a)  
                                                                                                                             Simma lugnt :*

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jätteskitasnygg jacka!!! =)

Förstår att du haft en kanondag, roligt!! Frågar igen....skor...??

Du fick mitt sms igår kväll va?

BAMSEKRAMAR ♥ ♥ ♥

2009-12-14 @ 06:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0