I don't wanna have to see you happy, I can't even bare to see you smile

Ligger i sängen, helt sjukt trött, vart en seg dag men fått historiaprovetgjort iaf, gick helt okej!
Jag och Jess var spontana och tog en snabbis till Madrid efter skolan, fick ett par skor inhandlade, underbart lättad, kommer bli kallt imorn när vi ska till Toledo nämligen. Kolla på ett judiskt museum och en tavla av el greco i någon kyrka.

På to do listan;
duscha
sova
sova
sova

om sju dagar sover jag i min säng på Ekebergsvägen i Harlinge, riktigt täcke och allt!
Bästa låten att somna till just nu; Jay Sean - I'm gone, småförälskad ohja


Kommentarer
Postat av: Mamma

Herregud.....jag tror nästan jag svimmar....det liknar faktiskt vinterskor.....tror inte jag sett det på dig sen Brittmi va stor här hemma..... =)

PUSSAR & massor av kärlek ♥ ♥ ♥

2009-12-16 @ 14:56:01
Postat av: pappa

Vem är ägare till stövlarna???

Hemma är det -2 och snö. På fredag ska vi bada tunna med grannarna igen (synd om oss) Det blir 2 nya kuddar att sova med i din säng också. puss pappa

2009-12-16 @ 17:08:00
Postat av: carro

Jag är ägare och de har provkörts idag när vi varit i en stad utanför madrid (marsipanstaden) där det var pisskallt typ -3, men de hållde måttet! Två kuddar välkomnas, taack!

2009-12-16 @ 18:05:11
URL: http://caarrolilja.blogg.ser

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0