Think I was looking for trouble, think I was looking for home in a foreign land


Bild från när en del av gymnasietjejerna snackar ihop sig (säkerligen om överstämma) vid lussandet på IKEA.

Ska göra ett meningslöst inlägg, IDAG ÄR MIN SISTA PLUGGDAG ÅR 2009, IMORGON ÄR DET ÖVER. Sen är det sista helgen i Madrid innan vi halmstadtjejer åker hem igen till staden.
Planering;
Fredag: skola, resturang med klassen efter utgång antagligen salsaklubb
Lördag: släktkalas för Antonio (70), despues going out clubbing (gillar språkblandningen)
Söndag: PACKA, sista julklappar och churrosfika
Måndag: skola, avsked av klassen, PACKA
Tisdag: bussen 8.00 till barajas, är i Kopenhagen 15.00 cirkus och där står mamma och pappa!!

Nu ska jag fixa till mitt svenskatal, sen ska jag och Toñi fira med vin, spansk julchoklad och "ondskan" en español för FJÄRDE gången hah.
                                                                                                                                Simma lugnt :*

Kommentarer
Postat av: Mamma

Circus??? Jag lovar att både pappa och jag ska uppföra oss som äkta svennar på flyplatsen.... ;)

PUSSAR

2009-12-18 @ 07:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0