Hej du sitter och stirrar, jag vet du vill ha mig!


Bild; jag som dansar stenhårt i mitt rum innan utgången igår
Av; Emma Petzén

Vid närmare eftertanke; BÄSTA HELGEN I MITT LIV! (varning för långt inlägg) 

Fredagen började hos Jess, sen renfen in med i princip hela klassen och vi slutade upp på Star Studio där vi stannade för att det var så sjukt bra. Klussi som är så himmla söt hade med sig en dikt han skrivit till Halmstadtjejerna;
"Halmstad drar och lämnar oss andra kvar
Josefin med svenska gossar i sikte tar täten
Carro springer efteroch gör sina "jag har tappat bort mig"läten
Lina går kort där efter och gråter på grund av Lin
men tänker på fjärde januari med ett flin
Emma springer efter och ger sin tröst
och Erica uppmuntrar upp med sina stora ***
Jessica och Pilla är inte ens på väg mot flygplatsen
för de är inne på klubben och tränar på konditonalissatsen
Nu börjar detta bli tjatigt så jag mmar upp denna dikt tvåradigt
Vi har haft ett halvår som har varit jävligt kalas
och jag kommer sakna er som bara den era nedrans as" - klussi
Sov hos Jessica (under vanliga svenska täcken) 

Lördag var det först släktkalas hemma hos mig, Jess och Emma var inbjudna av min kära värdmor som bara blev mer och mer rund under fötterna under dagens gång. Antonio fyllde 70 så hans barn med partners kom och åt. Aldrig sett så mycket mat i hela mitt liv!
MENY; förrätt= 
1. Tapas (ost, korvar, skinkor, spanska peråger)
2. Skalldjurssallad ungefär
3. Blött bröd med tomater och chilli
4. Musslor
huvudrätt=
5. Salt "fisk" tydligen rätt fin fisk så Toni tyckte inte att jag fick kalla det fisk. 
efterrätt=
6. Arros con leche (ungefär risalamalta) med kanel och clementiner
7. Drinkar, chamange mixat med citronsorbet och is
8. Tårta som såg ut som cheesecake (men var inte det) tror det var fruktmousse i istället för glass
9. Kaffe
10. Choklad i alla möjliga former, daddlar och kakor. 

Vi var mätta när vi startade förfest på mitt rum. Vid 10 gick vi mot renfen mötte up Lina och Linn, alla satt där nere och väntade snällt på oss. Förfest på starstudio sen vidare till DU:OM. Hög musik, hjärtat hoppade ur bröstkorgen och alla var nöjda och kalla om fötterna (iaf jag och linn) sen bussen hem till älskade Alcobendas. 

Idag ska jag packa och städa rummet, klockan sex är det tjejmöte och fika churros för att få ett avbrott i packandet. Komma ut i luften kan vi nog alla behöva.  
                                                                                                                              Simma lugnt :*

Kommentarer
Postat av: Bettan

SICKEN POET NI HAR BLAND ER :O



Puss på dig! <3 Me and Hallandstrafiken miss u!

2009-12-20 @ 15:03:44
URL: http://elisabethpalsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0