I shouldnt have let you get to me

Snart nyår, ännu en sak jag ser fram emot, ska bli minst lika lyckat som förra året



Ännu en dag avklarad i skolan, bara sju hela skoldagar kvar LÄTTNAD..
Försökt snacka med pappa och Lina på skype men mitt internet är inte på bra humör, kanske bäst det så att jag kan skriva lite arbete.
Jag vet någon som kommer lägga sig klockan halv åtta ikväll, helt seriöst! Kan knappt stå upp alltså, illa!
Längtar tills på fredag, hoppas dom har negerbollar på IKEA, någon som vet?
Ska ta mig en joggingrunda nu och få lite luft med musik i öronen så jag kan fokusera senare.
Grått ute, tråkigt.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Godmorgon min prinsessa

Nu tycker jag det va jättelänge sen jag hörde av dig.... Allt superbra hoppas jag, nu är ju äntligen långhelgen här.. =)Ska vara hemma idag på fm och städa och laga mat till kvällen.... Tanterna kommer hit i kväll... Vi ska ha julklappsrace med tärning..lär bli livat. =)

Tjoa gärna under dagen om du hinner, ja iaf ett livstecken tycker jag nog..

♥♥♥Massor av kramar och pussar♥♥♥

2009-12-05 @ 07:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0