If you kissed me now I know you'd fool me again



Sitter på mitt lilla rum och knaprar clementiner har en tanke om att det är dem som håller mig så förvånansvärt frisk? Emma dödade dock den iden..
Haft riktig längtan efter pappa idag! Jag, Lina, Emma och Matilda körde julmusik på youtube i klassrummet och släkte ned med helskärmen på, fick nästan lite tårar när det var klassiker som Last Christmas.

Idrottsprovet gick ju som väntat men klarade det iaf och spanska kulturhistorian gick förvånansvärt bra och var förvånansvärtenkelt. Fick också muntliga förhöret i spanska gjort, tre grejer på en dag BORTA på listan över prov, riktigt skönt, och jag har inte stressat! Det lönar sig inte har jag kommit på, dock 17 år för sent haha.

Nu ska jag skriva om en katedral i Oviedo sen traditioner i Asturias, ser väll inte så jättemycket fram emot det.
Julmusiken på, glögg och clementiner är det som får mig att fortsätta orka i nuläget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0