Kylie give me just a chanse let's go out and dance



Gårdagen var perfekt på de allra flesta fronter. Maria och Matilda färgade mitt håt och Susanna klippte mig, hade frisörsalong i min lägenhet. På kvällen var första Jess sen Joss, MAtilda, Nea, Susanna, Lina och Linn hos mig innan vi skulle ta tåget till Madrid och träffa Klussi, Erik, Emma, Hampus och Mikaela. Var på lite olika ställen och ar riktigt trevligt. (fyfan vad Hampus blir mer och mer lik Håkan!!) 

Jag och emma hade en händelserik natt hos mig. Linn har ställt sin väska mitt i halen så när jag ska gå upp och dricka och det är helt svart trillar jag pladask på golvet. Tycker synd om emma som jag tydligen nästan skedat i sömnen med haha!

Har percis kollat klart på nya American Pie "the love book", inge vidare.. Ska diska iordning i köket och städa överallt för att sen ta en välförtjänt dusch eftersom tjejerna kommer över ikväll och vi ska ha julmys (: men nu till affären med Jessica för att inhandla mat, tänkte överaska min inneboende kusin med lite mums när hon kommer hem från Madrid!

                                                                                                                                          Simma lugnt :*
 


Kommentarer
Postat av: Lina

underbart! du är bra du carro barro :) <3

2009-12-06 @ 17:47:15
URL: http://linaapalmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0