Listen to the words you seek, don't listen to a word you've heard

..I've been a fool, I've been a fool lala
Den låten är rikigt bra, fått lite nostalgi och börjat lyssna på låtar som påminner om Halmstad på ett eller annat sätt. Pluggat i parken med Josse och Emma, 10 december och vi sitter ute tills halv sjuk, helt okej väder.

Fått vykort av mamma med bilder på Halmstad, stod att det är grått, tråkgt och ösregnar, plus att jag ska njuta de sista veckorna, 1½ kvar bara! Lovar att jag njuster det sista, när jag köpt dunjacka i helgen ska jag tom njuta på mornarna. Underlättade i allt plugg med en hälsning från "mitt land" - citerar Toñi.

Imorgon är det geografiprov, det sista för veckan; befolkning, mänsklighet, människan, energi och miljö. Ska läsa igenom det ikväll sen får det räcka för ikväll. Lucia på IKEA imorgon med och efter det bio, 2012, hoppas på en ny "the day after tomorrow".

Jag gör en riktig Olinda på bilden, ursäktar, på söndag blir det fler liknande shoppingbilder, julhandel tills bena dör.


                                                                                                                              Simma lugnt :*

 


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Jag blir riktigt stolt över dig om du köper med dig hem en vinterjacka!!! Kanske ett par skor som är lite varmare än ballerina också.....??

♥ ♥ ♥ Kärlek i massor ♥ ♥ ♥

PUSS

2009-12-11 @ 06:03:12
Postat av: Mamma

Hej gumman!

Hur gick provet? Ska snart bege mig till Brogård för lite dammiddag... Hoppas att ni får en jättebra kväll och att filmen är riktigt bra, vill också se....

PUSSAR & KRAMAR

2009-12-11 @ 16:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0