When there is no turning back

Lina ringde mig imorse och sa att skolan var stängd, det har kommit 2 cm snö och hela Madrid dog. Inga bussar, inga flyg, inga bildar, inga tåg?? Jag och jess har beställt taxi till flygplatsen imorgon insåg att vi har FÖR mycket packning och att det får vi unna oss. Jag, Maria och Jess tog oss till Plaza Norte imorse, köpte blomma till Toni och en superfin blus till mig själv som sista inköp. Sedan drog vi direkt till en resturang där resten av klassen var, åt pasta med pesto och kyckling, gottgottigottgott. Nu är det tänkt att jag ska packa och sånt men är för nervös, uppspelt och deprimerad på samma gång, förstår inte vad som händer, där av inga tårar när vi sa hej då till klassen. Stolt över mig själv hah storbölare..

Nu är det slut, och mitt liv kommer bli helt anorlunda när jag kommer hem, konstigt. Tillbaka till lilla Halmstad där säkerligen ingenting förändrats. Förändrats har jag iaf, för hoppnings vis till det bättre, bästa resan någonsin. Har så många minnen med så många underbara personer.

Nästa gång vi hörs är jag i Harplinge, om inte flyget lyfter imorgon kommer jag ställa till med en scen.. Saknat er där hemma så mycket!
                                                                                                                                    Simma lugnt :*

Kommentarer
Postat av: emmy

Lovar, här hemma har de inte hänt något! Men välkommen hem! samla ihop de gamla gänget sen i mellandagarna? :) <3

2009-12-22 @ 00:15:08
URL: http://emmyyaltemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0