All theese things that i've done

Ligger i sängen kollat Raw och nu är det Ullared, underbart, skratt blandat gråt.. Snackar med mor och planerar helgen då Pappa och Alex kommer, saknat männen i mitt liv!

Suttit på Starbucks X antal timmar efter skolan, var planerat att plugga men belv rätt mkt snack, men kul var det. Måste göras om, Josefin har 10000 bilder ska försöka få tag på dem men snott en från hennes blogg tills vidare för de var rätt underhållande!


Skratta med dryck i munnen är en konst kan jag tala om, måste bjuda på bilden 
                                                                                                                                     Simma lugnt :*


Kommentarer
Postat av: Bettan

"Ursäkta, jag är lite handi........kapad. Jag föll ur ett fönster förra veckan"



Ullared var fasen det bästa programmet på länge HAHA. DU kolla in Robins på svtplay - grymt!



<3

2009-11-05 @ 19:07:26
URL: http://elisabethpalsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0