Children waiting for the day they feel good, happy birthday

Toni är sjuk så Antonio har varit här och lagat mat, jag sprängs när som. Kom hem och det luktade helt gudomligt, ungsgratinerade rotfrukter med stora räkor och fruksallad till efterrätt. Kan man klaga på den onsdagsmaten? Hon ska vara hemma från jobbet imorn med så mer Antoniomat!

Kent var på besök i skolan och alla var helt överspeedade pga detta. Satt och fikade med kaffe ute i solen och pratade helt almänt om allt mellan himmel och jord. Imorgon väntar matteprov och engelskanews, matten vet jag inte riktig om jag fatter egentligen :/ hoppas jag inte fått allt om bakfoten. Engelska är bara att ställa sig och snacka på, en av mina naturbegåvningar.
                                                                                                                                   Simma lugnt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0