Don't say that im just another one

Dags för lite omtycke av mig själv; VEM ÄR BÄST? Jag! Jag är bäst, svackrast och grymt jävla grym. Kunde inte sova igårkväll så tog fram datorn men hade inget internet så låg och skrev på min novellinledning, OCH JAG SKREV KLART DEN! Man skulle lämna in en hel novell idag om man ville ha betyg, och jag tänkte inte göra det alls, men är man grym så är man det eller hur.

Dikuterat julafton med Toni igår, sa att jag skulle ha lite tjejer över i lägenheten när hon är iväg med Antonio. Sa att vi skulle fira advent och det tyckte hon var strange eftersom vi inte är troende, sa attvi gör det för att ha en anledning att äta pepparkakor och dricka "varmt vin" glögg.

Gjorde en riktig tabbe igår när vi spelade in film till engelskaarbetet. När vi interviuar en spanjor om vad han tycker om svenskar säger jag att sveriges kung heter Gutav Adolf... Det finns filmbevis på frokenbengtsson.blogg.se, nästan pinsamt..

Nu ska jag kolla klart på mammas pojkar. Älskar det programmet, alla är så seriösa!

                                                                                                                                   Simma lugnt :*


Kommentarer
Postat av: Mamsen...

Ja du....vad ska jag säga..... Det kanske helt enkelt inte är ditt starka ämne... ;)

Du får kolla min FB, nya bilder.....kan iaf säga att jag har premiärkissat idag... =)

KRAMAAAAAR

2009-11-27 @ 13:33:02
Postat av: Mamsen...

Ja du....vad ska jag säga..... Det kanske helt enkelt inte är ditt starka ämne... ;)

Du får kolla min FB, nya bilder.....kan iaf säga att jag har premiärkissat idag... =)

KRAMAAAAAR

2009-11-27 @ 13:33:19
Postat av: Mamma

Vad e detta nu då....något slags nykterhetstest när man ska skriva kommentarer....ja du ser ju hur det gick för mig....Blev dubbelt... (kl 13.34...)

PUSS

2009-11-27 @ 13:34:47
Postat av: Bettan

Din header är ju banne mig inte dålig den heller! ASGRYM.



Men du får vara snäll att plugga på de svenska kungarna, det var inte en höjdare jag såg Josefs blogg. Det var inte riktigt ett avstamp i historien ;) haha



Pussen<3

2009-11-28 @ 21:02:06
URL: http://elisabethpalsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0