För jag vet vem jag är när jag är hos dig

Klar med Engelskan som jag har till på torsdag så nu kan jag lägga fokus vid matten, YES! duktigt Caroline, duktigt!
Blev rätt intressant om jag får säga det själv, förhoppningsvis ingen som somnar. Ska köra min vanliga teater när jag håler "talet", för mycket handgester haha..

Väntar på att klockan ska bli nio så att jag kan se Gekås på webben, lycka. Tydligen en kanotfärd som väntar och det kan man inte missa, inte jag iaf.

Skön dag i skolan faktiskt, snabb och smärtfri. Massagen under filmen gjorde veckan lättare, Jess jag är skyldig dig en megapuss imorgon.



Något jag saknar massvis, är nyvaknad melker doft. Tänk vad mycket man tar för givet hemma.
                                                                                                                                       Simma lugnt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0