He's always knocking doors into my thoughts

Jag har fått nog av höglackat för den här helgen om jag ska erkänna.. Ikväll ska jag vara hemma och umgås med min världfamilj eftersom det bara är ett få antal helger kvar tills jag åker hem igen, känns lite konstigt. Det ska kollas på fotboll och ätas hemmagjorda minipizzor (om jag förstod det rätt).

Gått på Plaza Norte med Joss och Emma, skule julhandla, resulterade bara i köp till mig själv.. Päls, maskara och skinnhandskar, fast var i behov av allt så har inget dåligt samvete eller så. Gått i cardigan hela dagen, det är en varm november i Madrid gott folk.

Måste verkligen sätta mig in i EUstuderandet snart, prov måndag och en viss person måste snart förlit sig på naturbegåvning!



Man kan ha kul på HMs herravdelning må jag säga. Estoy cansada.
                                                                                                                                    Simma lugnt :*

Kommentarer
Postat av: Sofia

SÅNNA KOLOR KÖPTE JAG PÅ IKEA IDAG! Tuggade som en galning på tuben hem, folk lär ju tro att svenskan är skumma... hmm saknar dig Muu <3

2009-11-21 @ 22:15:33
URL: http://sofiaellinoreriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0