I guess you want me back now, don't you?

Igår satt Jag, emma, joss och emma och fixade vårt spanienkunskapsarbeta om Asturias på Starbucks, satt i tunn övertröja utomhus i mitten av november. Rätt underligt.
På kvällen bar det av till Madrid och Salad & co. Åt till vi sprack och jobbade oss sen hem, jag skulle gå in mina nya pumps, de ska jag bara använda kvällar man ska stå still och vara snygg haha. Omöjliga..

Ska ta mig en dusch nu och fixa iordning, samling utanför Emma klockan 15.45, sen bussen till Plaza Norte där det bli pepparkakskolor och julhandling. Få in lite julkänsla men alla tända lampor i taket, längtar verkligen till julen.
Lovar att försöka knäppa några bilder, rätt kass på det i know.


Min tallrik vs Emmas.
                                                                                                                                 Simma lugnt :* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0