I had to go and throw it away

Spöregnade verkligen imorse när jag begav mig till tåget, klarade mig dock dit torrast! Regnade sjukt myet när vi kom in till Madrid så vi slog våra kloka huvuden samman och gick på bio istället, bra val. Såg New moon, eller luna nueva på folkets språk. Har inte sett första filmen, och varit helt emot twilight över huvud taget, men måste erkänna edward är skapligt snygg.. Satt och käkade våra nötter i biosalongen och efter gick vi inom lite affärer på vägen till tåget. Blev en vit tunika/blus för min del, perfekt och ha med jeanshorts till somaren, gäller att ligga ett steg före.



Klänningen som jag ska ha på juldagen när det är firande med släkt;

med en tunn övertröja och snygga skor ska det nog se representabelt ut. 
                
Nu måste jag plugga, spansk kulturhirtoria prov tisdag och idrottsprov tisdag..
                                                                                                                               Simma lugnt :*

Kommentarer
Postat av: Mamma

Supersnygg blus men klänningen blev jag jätteimpad av, dösnygg och verkligen lite annorlunda, skoj!!!

Nu ska vi bort till Frösakull och låta kocken där laga söndagsmiddag. Hoppas att allt är jättebra med dig!!!

STOR KRAM & PUSS

tänker på dig

2009-11-29 @ 17:10:14
Postat av: emma

sensation!!! caroline stavar rätt till representabel! hahaha jag bara älskar dig (la fin de semana que viene - madre mia!) ps.håller med dig om linas julblus. MÅSTE ha den i år!!

2009-11-30 @ 00:32:29
URL: http://emmapetzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0