Jag gav upp för länge sen

Nu har jag det stressigt värre men att skriva ett litet inlägg kan knappast göra det mkt värre när det redan är kallabalik. Ska duscha, äta frukost, planera, packa, föna håret, platta håret, sminka mig och städa rummet för att efter detta bege mig till tågstatonen där jag ska vara klockan elva(!) om 1½ måste jag gå.. LYCKA TILL MED DET..
Ska in till Tribunal och shoppa med tjejerna, smink och farsdagpresent står på handlingslistan.

Klockan 18.15 landar köpenhamnplanet på terminal 2, då ska jag krama pappa och alex hårt, hårt! Blir inga inlägg från mitt håll på ett tag, kanske hinner med ett måndag morgon iaf. 


Ett år sen, Espresso House. Jessica och Rebecka

                                                                                                                                     Simma lugnt :*


Kommentarer
Postat av: josefin

du hann carro! men någon annan seg jävel hann inte. nämner inget namn..

hoppas helgen med papichulo och alex blir toppen.

hasta mañana guapa!

2009-11-07 @ 19:54:58
URL: http://frokenbengtsson.blogg.se/
Postat av: emma

froken bengtsson håller med, jobbigt med sega jävlar asså.. man får alltid stå och vänta på dem!!

2009-11-10 @ 19:44:40
URL: http://emmapetzen.blogg.se/
Postat av: becks

hahahaha.



men du, ses om en månad eller så WIIIE! <3

2009-11-11 @ 23:32:55
URL: http://rebeckaparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0