Jag önskar att jag var en sån som inte tänker alls

Sitter på golvet i tvrummet för att ha minsta lilla internetteckning, segt går det..
Håller på att försöka få fatt i Maria som säkerligen är inne i madrid efter skolans Pradobesök, jag rushade hem för att fixa iordning inför kvällen.
Bio i staden med Maria, SAW VI!! Längtat så mkt!
Efter det blir det säkeligen utgång eftersom vi befinner oss i centrum. 
 
Tänkte visa mina nyaste inköp på klädfronten, tröjor;


Den vita blir det nog ikväll med skyhöga klackar som kommer ta kål på mig, men vad gör man inte??
                                                                                                                                      Simma lugnt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0