Let us be in love, let's do old and grey



Lina Palmgren låten vi hörde var The Killers - A white demon love song
Ligger i sängen helt utslagen, har så sjukt ont i magen tröstar mig med HARIBO
Har två prov imorgon och ett på fredag. Plus små smygläxor och inlämningar. Att dö hade suttit fint nu, iaf gå i ide? Tills på fredag snälla. Helgen kommer bli den bästa, klämt in saker jag ska göra. Längtar så. Långhelg i Madrid Lördag, Söndag, Måndag och Tisdag plus att Toni och Antonio är vid kusten.

Nu ska jag sova i 20 minuter sen ta tag i pluggandet, ska lägga mig i tid ändå. Lönar sig aldrig att hoppa över sömn. Då blir jag bara grinig i slutändan.


Kommentarer
Postat av: Lina

tack carro...fan va du är skillad på att leta upp det så fort då.... söndag kommer bli skönast på länge! <3

2009-11-30 @ 19:54:21
URL: http://linaapalmgren.blogg.se/
Postat av: Bettan

Tänkte att jag skulle fått lite Carro och Lina runt mig idag med den där låten men den fanns inte på Spotify :(



hångel

2009-12-01 @ 13:37:03
URL: http://elisabethpalsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0