Like a rainbow round my heart

Gårdagen var asnice, världenssnyggaste Rugbyinstruktören (överdrift i know) men man får tacka för det lilla! Stönbadminton och simning utan bikini (y)

Satt och kollade champions league med min värdfamilj igår, asmysigt faktiskt satt och skratta åt alla spelarna i inter (dom hatar inter) kallade dom apor samt grövre ord. Kom på hur mkt jag saknar lördagkvällar med engelska ligan med pappa och kullagodis i gröna soffan, när pappa rättar tipset och har hm 4 rätt? haha. Saknar till och med Melker som kommer och ska störa med att stänga tvluckorna!

Snart är det sångövning för mig och Matilda men den ungen är inte här, blir så matt.. Ska äta en clementin till för att stoppa min ilska!

                                                                                                                             Simma lugnt :*


Kommentarer
Postat av: pappa

4 rätt........ jag hade 12 rätt förra veckan det blev några 11:or också så det så!

2009-11-25 @ 18:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0