När varje steg jag tar leder mig bort från dig

Jag, Caroline Lilja Engström, är klar med svenskan! Grämat mig inför den uppgiften hela veckan, inte velat men när jag väl satte igång så tog det såklart bara en timme av intensiv skrivning. Blir så trött på att  jag gör små saker så stora..Fick tips av Elisabeth att kolla på Robins så det står på min "TO DO LIST". Efter det är det Mammas pojkar, längtat en hel vecka.

Och Joss har klagt å min uppdatering, tycker nog att jag sköter det rätt bra, ett inlägg om dagen iaf SLUTA KLAGA. Med lite eftertanke saknar jag dig med min vän. Jag menar hur länge ska jag behöva klara mig utan grisskratt och krossade glasskålar??

Lite bilder ur filmen till Min, Patrik och Linas "Spanienkunskaps"redovisning. Ska föreställa ett repotage från svensk tv med en terrorist.





                                                                                                                                                        S <3

Kommentarer
Postat av: joss

grisskratt och krossade skålar i all ära, MEN GLÖM FÖR GUDS SKULL INTE DE DÖDA MÖSSEN!

2009-11-08 @ 13:56:40
URL: http://jjjous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0