Oh you're so naive

Har umgåtts med Maria idag som kommit hem från Pais Vasco. Suttit i parken och läst igenom samhällen som vi har prov på imorgon, sen hem till mig och kollade Kopps. Sitter nu och funderar på ifall man ska svira om och ta sig en springrunda, finns ingenstans att springa dock vilket suger, saknar vilshärads skog.. Inge kul att springa zikzak mellan folk.

Käkat lax i tomatsås tror jag, riktigt gott faktiskt, skönt att äta tidigt för en gångs skull! Och har lte internet nu när Toni gått till en väninna, dragit sladden genom lägenheten till modemet. Känner mig förslappa och kan inte provet.. Vill inte sitta inne och plugga mer, det får räcka nu. Ut och springa sen läsa mig till sämns eller något i den stilen.

Skirivit brev till den nya tjejen som ska bo här i vår. Blev omedvetet två sider med regler i princip haha, men nyttigt för henne! Saknar min familj en aning, 22 november idag och den 22 december sitter vi på flygplatsen. Sorgligt men så skönt! 

                                                                                                                                Simma lugnt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0