Thank you for not letting go when i said let me go

Igår var toppen, skulle gå promenad med Jess men bestämde oss för att väldigt spontant dra in till Madrid och spana lite julklappar, snygga som vi var. Resulterade i julklapp till Sandra och Bella plus ringar och en juldagenklänning till mig själv. (Snälla Lina kan inte du ha på dig din röda sidenblus på juldagen?? Jag och Emma saknar den!) Mötte upp Josse och gick runt lite, hittade tex en brittisk cosmotidning, överlycklig, innan Emma och Emma kom in för att vi skulle gå och äta på en Asturiansk resturang till vårt grupparbete. Såsen och cidern var grym, det andra var vad det var. Inte för att skryta men jag var nästan grymmare på att hälla än hon som gjorde det!

Vaknade precis av väckarklockan och jag tror det regar ute(!) Ska kila ner mot tåget om hm en halvtimme och möta tjejerna för att åka in till el Rastro, marknaden i Madrid. Ska bli riktigt mysigt. Så på med kläderna som ligger över stolen, kaffe och leta reda på paraplyet efter det, sen är jag redo. 

Igår;
 


Riktigt snygg ja. Haha, bjuder på den
                                                                                                                              Simma lugnt :*         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0