That's why we make a good you and me

Komit hem från Factory, vart där med Emma. Var ett äventyr att hitta rätt buss men efter ett tag kom vi rätt, fick bara trosor inhandlade men jävlar vad kul det var. Diskuterade gårkvällen (som var riktigt kul) och allt mellan himmel och jord. Mitt internet är på sämsta tänkbara humöret ikväll så blir bara två bilder från igår.

Jag och Emma tog metron hem som tydligen stannade vid Tres Olivos så vi fick gå upp där. Står som tur var poliser och hjälper oss med nummer till taxi. Sen hör en klle bakom oss att vi snackar om att vi ska till Alcobendas och då ringer han en taxi (ska också till äpplet) vi ska hoppa ur sträcker fram pengar men han betalar själv och typ "Det är lugnt, bra att ni kommer hem säkert, vi ses". Hur gullig som helst! Stod helt paff och emma fattade såklart ingenting haha..

Nu ska jag lägga mig och läsa geografi, jordbruk.. Ögonlocken är tunga som det redan är..

(På vägen till Madrid) finns jättemycket roliga bilder får se om jag vågar lägga ut dem senare, lite extrema.
                                                                                                                                      Simma lugnt :*


Kommentarer
Postat av: Bjerings

En liten hälsning från oss. Vi har precis kommit hem från Spanien. Närmare bestämt Gran Canaria. Nice...Vi vinkade till dig och Emma när vi flög över Madrid.Kramar Bjerings/Kerstin

2009-11-02 @ 18:08:02
Postat av: Anonym

2009-11-02 @ 18:09:42
Postat av: Bjerings

Här kommer en hälsning från oss. Vi har precis kommit hem från Gran Canaria. Vi vinkade på dig och Emma när vi flög över Madrid.

Kul att se på bloggen hur ni har det. Må så gott! Kramar Bjerings/Kerstin

2009-11-02 @ 18:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0