The sun will shine for you

Sitter i skolan eftersom jag tog initsiativet att ta den tidiga bussen och sätta mig vid dator. Klockan nio kommer det bussar till skolan och hämtar gymnasiet och även högstadiet tror jag. Vi ska iväg och simma, spela badminton och tydligen rugby?? Kan bli intressant. Och man måste köpa badmössa och jag la märke till att i min plånbok finns det ändast 5öringar.. UNDERBART! dom får fan ta emot det..

Liten gissning, vem är det på bilden?

Emma som har målat av våra konturer på Historialektionen.
från vänster; Josefin, Lina och Jag.
Tack för den huvudformen, gulligt!
                                                                                                                               Simma lugnt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0