"Vad dricker du?" - Sofia

Haft sju lekioner idag, eller åtta? iaf en lång dag hur som helst. Efteråt begav jag och jess oss till Plaza Norte likförbannat (mest för att jag tvingade henne) åt på ikea och handlade svenskt godis plus shoppade lite kläder. Resulterade i en vit övertröja, jeans, 4 finare trosor och solglasögon (som jag aldrig hittar, men helt plötsligt blev kär i!!)


Nu ska jag skriva lite svenska som ska vara inne imorgon.. och matteprov, vem har glömt matteboken i skåpet? faktiskt lite frivilligt, för att jag ska slippe tänka på det. Iaf, novellinledning till torraste svenskaläraren som finns imorgon, hon kommer hata min i promise. Men den är genomtänkt, mkt väl genomtänkt. I like it. 
                                                                                                                                    Simma lugnt :*


Kommentarer
Postat av: Lina

trosorna då?? har du sagt a får du "visa" b! hahahahaaa.

<3

2009-11-19 @ 21:53:01
URL: http://linaapalmgren.blogg.se/
Postat av: josefin

håller med linafina, visa trosorna visa trosorna visa trosorna! <3

2009-11-19 @ 23:18:15
URL: http://frokenbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0