What would my mother do, if she knew about me and you

Sprungit två timmar idag och var ute två timmar med Jess efter det.
Stolt över mig själv på den fronten, på pluggfronten är det värre..
Men ibland finns det viktigare saker att göra, går inte att sticka under stolen med.
nu är det 22 skoldagar kvar tror jag om räkningen stämmer, tills vi åker hem.
Har julkänsla, längtar lite till julgranen, släkten, tidsbrist, dåligt väder, kalle anka och min underbara familj!!
Denna julen kommer nog bli den bästa någonsin. 


                                                                                                                        Sebastian Johansson





Kommentarer
Postat av: becks

OCH MIG OCH JULTOMTEN :*

2009-11-17 @ 22:57:21
URL: http://rebeckaparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0