When you say nothing at all

Ligger i sängen, vart ute och gått en promenad med Emma runt hela alcobendas i stort sett plus hämtat mina nycklar hos Maria. Igår kväll gick som det gick, men mitt nya ordspråk "problem är till för att lösas". Jag och Maria kom till bion men saw 6 visades inte där så vi bokade biljetter till Julie y Julia (seg film). Satte oss på Stora torg och koll folk eftersom filmen började om två timmar. Går tillbaka till bion och beställer två läsk och en popcorn. EN läsk innehöll 1,2 liter cola!! och popcornen var sjukt stor! Fattade inte hur vi skue få i oss allt men Maria og hand om det problemet när hon välte ut popcornen på golvet precis när vi hittat våra platsen i salongen HAHA! svenskar..

Ikväll ska vi till Capital med klassen och Svenska skolan från hm kusten, kommer inte på vad staden heter. Maria ska tydligen inte med och jag mår illa och är feting opepp.. Suger. Har dock gratis inträde så kanske måste gå..


Jag i underifrånsvinkeln, funkar aldrig!






                                                                                                                                    Simma lugnt :*

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men varför har du tagit bort dagens inlägg.... <3

2009-11-15 @ 15:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0