When you're up, it all falls down

sitter och försöker sammanfatta geografin som vi har prov i på torsdag, underbart, globalisering, livsmiljöer och jordbruk. Viss information är sjukt basic och lätt annan helt ointressant! Men vad ska man göra?
Snabb dag och längtar tills imorgon, då ska vi se Gladiator woho, älskar den filmen plus att det ska bl kul att se emmas min när alla dör (haha).

Snackat med gubben i Harplinge på skype, lovat att ta med sig havregryn och lörgodis; allt man behöver. Hittat hotellet och allt nu så känns lite verkligt nästan. Toñi sa precis att jag kommer bli orange om jag äter fler clementiner, kanske har rätt :s blivit en invan rörelse att skala och läsa i geografiboken(!)

Ska återgå, försöka komma i säng hyffsat i tid ikväll har jag tänkt mig
                                                                                                                                      Simma lugnt :*

Kommentarer
Postat av: emmy

Caroline Lilja Engström nu vill jag ha ett levande tecken ifrån dig mer än läsa bloggen! miss u you knoow. <3

2009-11-02 @ 23:30:31
URL: http://emmyyaltemyr.blogg.se/
Postat av: Mamma

Idag har jag och Alex varit och fått sprutan.....den berömda..... Det va kö långt ut på gatan.....HELT SJUKT!!! =) Men vi hade lite flax så vi behövde bara köa i 1½ timme.... Och då fick även jag ett stick i armen och det hade jag inte räknat med för jag hade hört att vuxna skulle få vaccin först v47.... Men än så länge har vi överlevt och inga märkliga förlamningar eller gröna öron.....

Pratade med Mormor idag, hon hälsade jättemycket!!! Pratade även en lång stund med Morfar i helgen då Mormor va på rymmen till Göteborg... ;) Skönt att höra att Morfar låter mkt piggare!!



Här hemma så är det förövrigt SKITKALLT, inte så kallt när man endast tittar på term...MEN det blåser mycket, så där så det biter i skinnet... =(

Hoppas att allt är jättebra med dig och att vi kan försöka skypa i morgon!! Jag är hemma kanske ca 15.30....

ÄLSKAR DIG MASSOR!!!! KRAAAAAM

2009-11-03 @ 21:46:06
Postat av: emma

kul carro kul

2009-11-03 @ 22:52:37
URL: http://emmapetzen.blogg.se/
Postat av: emma

haha

2009-11-03 @ 22:53:08
URL: http://emmapetzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0