All of the long lost dreams led me to where you are

Precis komit hem från skolan efter litet besök på "montaditos"(stavning). Har en hel del plugg framför mig; läsa romeo och julia, samhällsartiklar, geografiartiklar, geografikapitel plus frågor och begrepp, spanskahäfte klart, fakta om Atotcha samt engelskatal. Bara till att sätta igång men tänkte få det översökat rätt snabbt!

Har för närvarande världens sämsta internet funkar absolut inte  mitt rum, sitter på sjukt hårt golv i tvrummet precis framför routern..

Litet bildbevis till mamma att jag faktiskt använt den vita klänningen idag!

                                                                                                                                    Simma lugnt :*


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Jättesnyggt!! ♥

KAn du försöka skriva/ringa på skype eller msn under kvällen.... Behöver snacka hotell och det börjar ju närma sig.....och även present!!

PUSS

2009-10-07 @ 17:46:25
Postat av: emmy

gumman jag saknar dig!

Man hor allt for lite vad som hander dar borta i madrid och paris? Hur har ni det? Vill veta sant som INTE star pa bloggen ;) haha. puss hjartat <3

2009-10-08 @ 10:11:04
URL: http://emmyyaltemyr.blogg.se/
Postat av: ericita

men assoo.. va ere för romeo o julia bok du läsr? inget skolarbete väl? och ja, det heter montaditos ;P

har du börjat me ditt engelskatal?

vad står du för? fattar ingnenting om de..

2009-10-09 @ 21:27:48
URL: http://ciita.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0