All of thoose who think that i'm blessed they don't know my head is a mess

Ligger i sängen, blev ingen skola idag ändå.. Febern är borta vilket är en lättnad men mitt huvud är lite skumt ibland, helt klart bättre nu det med iof :) Ikväll kommer min underbara kusin hit och underhåller mig, kolla film ASMYS!



Mycket mycket gammal bild bakom Ann-Carolines säng (?)
En av de snyggaste bilderna, syftar på toffsen i pannan, tightsen och min gröna sammetströja; vackert!
                                                                                                                                         - Simma lugnt 


 


Kommentarer
Postat av: Bettan

Pappa gillar!



Ni är då för gulliga och jag kan ju bara beklaga att det inte hållt lika bra under de senaste åren ;) haha



Pussen o kram

2009-10-30 @ 19:59:11
URL: http://elisabethpalsson.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ni är supersnygga!!!!

Hoppas ni haft en jättemysig kväll ch att du nu mår bättre!!! Älskar dig massor!!! KRAAAAAAAM

2009-10-30 @ 23:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0