Det finns inget finare än kärleken lalaa

Kunde inte sova inatt, det var sjukt jobbigt, gick och la mig för att sova vid elva men nejnej, tog fram engelskaboken för att då blir man alltid trött, läste ungefär 100 sidor och var helt klarvaken när jag gav upp bokiden.. Gick och drack vatten, finkade inte. Gick och åt en yoghurt, funkade inte. Slog mig i huvudet, funkade inte. Somnade till slut klockan 2.30, underbart! Klarvaken hela dagen, först nu börjar man känna trötthet, bra då kan jag sova ordentligt inatt! Imorn är det skolfotografering och fotbollsmatch; gymnasiet mot högstadiet, mitt ända mål är att inte göra illa mig elelr bryta nått ben.. Kan bli intressant! Ska lägga mig och läsa för det är intressant (y) och lyssna på massa gammla "pappalåtar", såsom "en del av mitt hjärta", "blommor i sitt hår" fått lite lägenheten i stan känsla!

Dagens outfit och stilig pose;



Kort Jeansjacka, blanco
Svart sjal, från början mammas
Svart linne, Cubus
Benvit tunika, Berska
Klocka, ur och penn
Utanför bilden; fårskor, väska samt halsduk

                                                                                                                                 Simma lugnt :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0