Du fick för stor del av mitt liv, jag kunde inte andas till slut

Jag är brunett och på tok för mörk sådan just nu, men efter lite duschning imorgonbitte x antal gånger så ska det väll lägga sig och bli lite mer normalt. Ska lägga i lite ljusare bruna slingor när det finns lite tid över! Ni får uppdatering om hela helgen på söndag samt bilder på dagarna med mamma och kg i madrid. Ska sno mammas bilder har jag tänkt, några tusen.


Snygg bild men bara för att visa nya håret lite snabbt.
Nu ska jag kolla Magnus Betner och sen somna i min varma säng. Imorn är det shopping i stan!
                                                                                                                                         Simma lugnt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0