Girls don't like boys, girls like cars and money

Precis ätit och duschat, de godaste köttbullarna någonsin, men vitlök och chili! Underbart med lite kryddor, ÄTLIGEN! Sen när jag käkat dem och min stuvade broccoli tar hon fram någon vi kanelröra med frukt i, så mätt.. Men det blir värre, kom precis in med en hel fyrkant mörk choklad som hon surit av från den störrsta chokladbiten jag sett! Bara att tacka och ta emot..

Satt och kollade lite på tjurfäktningen med Antonio som är varje söndag på tv, klarade mig igenom när de satte dom stängerna i den och allt det men när han skulle få i svärdet gav jag fanemej upp, sa att jag ville sove lite inatt och han såg nog det komma, mitt minspel var inte det vackraste! haha

Ligger och kollar Troja (vilket jag gjort hela eftermiddagen) en av de bästa filmerna någonsin, hatar dock att Brad Pitt måst dö i slutet.. :( nästan så man får hålla en tyst minut

Toni trodde att jag var ledsen eftersom mamma och kg åkt men nej grät när de kom och lättad när de åkt haha, inte riktigt så men lite. Bara några veckor tills jag ska hem så varför vara ledsen när jag är här? Förstår inte vitsen med det, och om mindre än två veckor våldgästar pappa och alex!

Nu ska jag återgå till min film och drömma mig bort till antiken lite (a) patetiskt i know
                                                                                                                                  Simma lugnt :*

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman!!

Hur har det gått idag på redovisningen?? HOppas allt är jättebra!!! BAMSEKRAMAR

2009-10-26 @ 19:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0