Hate it when you drive me wild

Mamma och KG har åkt hem till lilla Halmstad så då var man föräldrarlös i Madrid igen, men bara i två veckor; då kommer Pappa och Alex!

Blir ingen bilduppdatering för hann inte sno mammas kamera måste vänta tills hon skikcar dem. Har kommit på att vi inte har så mkt plugg ändå just nu; om man gör en sak i taget och tar det lugnt. Engelskatal och Spanienkunskapsredovisning imorn och de övar jag på på hålan imorn. Sen historiaprov på tisdag men som man redan kan om man vart med på lektionerna, läst igenom häftet en gång och allt rä så sjukt logiskt (!). Sen smmhällsnyhet med Gustav på torsdag som ska handla om Pandemin H1N1 2009 (svininfluensan) och den har jag gjort en mindmap om sen fixa den på tisdag och onsdag! Hur lungt som helst?? Ska sätta mig nu och skriva svenskaartikel som ska vara kvar nästa vecka igen, och läsa geografi som vi också har prov på så småningom, gällar att ligga ett steg före (y)

Ikväll får jag broccolistuvning och köttbullar med vitlök, YES! och pappa; kan du kolla om jag kan sova med er på hotellet lördag till söndag? Hade vart väldigt smidigt! 
                                  
                                                                                                                        Simma lugnt :*                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0