Hur ska man älska nån som har älskat nån förut?

Haft friidrottsdag och fyfan började väll helt okej tills jag gick och stukade tårna på högerfoten, KLANT!
Deltog dock i allt förrutom 800.. sög..
Åkte till Alcampo med Jess för att handla nödvändiga saker och det landade inte på någon kul siffra.. sjukt! 

Nu sitter jag och camar med mamma som visar upp mina kläder, har lite beslutsångest om vad hon ska ta med sig ner.. måste ju får hem det sen?! Kan ju räkna med redig övervikt.

Ska fixa powerpoint sen är jag klar med allt plugg! Imorgon kommer mamma och KG, woohoo!

                                                                                                                                    Simma lugnt :*

Kommentarer
Postat av: pappa

Lilla gullungen....... Eller klantskalle är nog ett bättre ord. Du ska inte spela fotboll och inte friidrotta för du gör alltid illa dig. Jag tycker lite synd om dig men mamma kommer ju i dag och kan krama om dig. Hoppas du snart är bra igen pussar från fars gubben.

2009-10-21 @ 15:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0