If I say you're the one, would you believe me?

Kom nyss hem... Fyfan vad jag är trött! Köpt mobil till Erica och låst upp den i en affär i Alcobendas plus vart och kollat hotell till mamma och kg. Bestämt mig för att absolut inte ta ett steg utanför min dörr ikväll, tjockisfredag! Ska bli helt underbart, och jag har lägenheten för mig själv, Toni är på teater med en väninna, ännu bättre.

Laddat up med;


spanska tidningar, nu jävlar ska jag blanda nytta med nöje!
I spanien får man en spansk Vogue plus hårtidning och assesoartidning för 35 kronor... :O ändast tidningen kostar 99 kronor i Halmstad!! Något gick fel?? och när jag säger fel då menar jag FEL! (internskämt)

                                                                                                                                     Simma lugnt :*


Kommentarer
Postat av: ericita

HHAHAHAHA SKÄMTET XD

ja men ja, tidningen e sjukt billig. lika så fantan för 7 kr, SJU KR! o ingen pant lr nåt. dom e ju dumma i huvvet

2009-10-09 @ 21:22:31
URL: http://ciita.devote.se
Postat av: ericita

ibland funderar jag på (elr nej de va nog fel början eftersom jag kom på det nu. nåja..) att om det är för att sverige lägger på så mkt moms på allt?!

2009-10-09 @ 21:23:19
URL: http://ciita.devote.se
Postat av: Sofia

OREOS!

2009-10-09 @ 21:32:45
URL: http://sofiaellinoreriksson.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Hur gick det med hotellet då????

Höras i morgon fm??

PUSS & Natti natti

2009-10-09 @ 22:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0