It seems I found the road to nowhere and Im trying to escape

Vart och fått lite "shopping" gjort på Plaza Northe, blev till slut en sjukt mysig halsduk iaf, gör mig redo för att vintern ska komma (vilket den gärna får göra)..

När jag kom hem blev det Skype med pappa i 45 minuter, kärt återseende, känns konstigt och overkligt att han är i lilla Harplinge och jag i stora Madrid?

Ikväll ska vi till La Moraleja, har skallebank och är trött så hemgång i tid för min del! Ska sätta igång att göra mig iordning, orkar inte riktigt, varför göra sig iordning när man redan är så sjukt snygg liksom? haha 

 
                                                                                                                                  Simma lugnt :*

Kommentarer
Postat av: josefin

men åh din gris, säg inte att den är från zara?

AS-SNYGG-MYISIG-YOU-NAME-IT!

:*

2009-10-03 @ 18:08:24
URL: http://frokenbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0