Like an angel you are creating a lightnes in my chest

Gooooooodmooorgon, gooooooodmoooorgon!
Vaknade nyss av att de borrar i trappuppgången, underbart, och jag är ensam hemma vilket betyder; frukost vid datorn! Skönt att slippa vara social ibland.

Igårkväll var sjukt trevligt, bestod av "hawaii tropic" (solkrämen) drinkar, emmasstora lögn, roliga lekar, äcklig ronaldokopia, genomkorkad personal och massa skratt. Kvällen spenderades i alcobendas eftersom vi kom hem så sent och inte orkade ta oss in till madrid.

Jag och Josse på Diaz                    Jag, Maria och Nea, plaza norte     Maria och Jag i pytterulltrappor

Klockan tre ska jag vara hemma hos Pilla och baka scones, kladdkaka, cheesecake, negerbollar MASSA SVENSKT! (och mindre svenskt)
                                                                                                                                     Simma lugnt :*

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0