Mamas boys

Precis kollat mammas pojkar på tv4.se med jessica, fyfan vad kul!  Dock förstår jag inte riktigt din grej där Sebastian om att  jags kulle tycka att Tim var snygg? hahah säger bara en sak, raka skallen snälla!

Ingen gerografi efter som Dejan är sjuk, tackar vi för! så har megahåla nu sen kör och svenska, toppen! Imorgon måste jag verkligen in till madrid och hitta en klänning till kvällen! (och helst skor med)

Nu ska jag sätta mig och skriva ett mail till mormor och morfar som jag fick ett vykort från igår, blev sjukt glad!
Och mamma, csnlappen är hos rekorn as we (i) speak (write)!

LIVET ÄR UNDERBART

liten parantes till Rebecka som jag saknar så otroligt mycket.. Läste precis din blogg, hoppas du snart mår bättre, snälla tänk possitivt; snart är du hemma igen och då ska vi hitta på dårsaker! ÄLSKAR DIG MASSVIS, du är så fin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0