Mamma och Kg

Ja de har landat och allt har gått super!
Kg stack direkt till Madrid-Milan matchen och jag och mamma tog oss till Alcobendas och sen liten promenad upp till  mig i ösregn. Ska erkännna att jag, caroline lilja engström, inte kunde hålla tårarna borta när jag kramade mamma. Det var helt sjukt jobbigt! Suger att de måste hälsa på nu när hemlängtan ha gått över! Intalat mig själv att bara le massor, det gick åt pipsvängen..

Imorgon bär det av på sevärdighetsvandring i Madrid såsom Pradomuseet, Atocha, Slottet, Retiroparken, Björnen och hallonrädet, katedralen och ja ni fattar, hela varvet! Plus lite välförtjänt sovmorgon, underbart.

Nu ska jag sova i min varma säng, sjukt trött.
                                                                                                                                      Simma lugnt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0