take a chanse, take a chanse, take a take a chanse chanse

Igår kväll var supertrevligt, upplevde horgatan och bögkvarteren, strakt jobbat!
Hamnade tillslut på en cubansk resturang med Jess, Josef, Pilla och Emma samt goda drinkar
Massa flams och trams, gick vidare till 'sueca' baren = "svenskor", bra musik men creepy spanjorer.. (något man aldrig tycks komma undan)
Sen tog jag, josef och emma metron hem till alcobendas, där vi sjöng så högt vi kunde alla svenska låtar vi kunde komma på, abba, tommy nilsson, markoolio, "bajern, bärs och rakade brudar" tillägnat fadern min haha!
Underbart att inen förstår vad man säger här, kan stå och snacka skit om någon precis bredvid än på metron, älskar det!

Skänker en tanke till Emmas blödande hälar.. fyfan!

                                                                                                                                 Simma lugnt :*


Kommentarer
Postat av: Mamma

Bilden på dig såg superseriös ut...... ;)

PUSS PUSS

2009-10-04 @ 16:10:39
Postat av: Mamma

Förstår att du haft en toppenhelg, det är skönt att höra!!! Här har stormen fortsatt och idag hade vi höstens första strömavbrott.... Till Alex stora glädje...... Frösakull hade INTE strömavbrott.... Tror att jag ska få in honom till att köpa en jacka i morgon, tom han börjar nog fatta att det är rätt kallt på dagarna....

STORA KRAMAR FRÅN OSS //PUSS

2009-10-04 @ 17:51:30
Postat av: Sofia

LILLA SÖTA CARRO, ta med flickorna och släpa ditt fina arsle till London, här är tomt ! :( <3

2009-10-04 @ 18:28:44
URL: http://sofiaellinoreriksson.blogg.se/
Postat av: pappa

Bra att du tränar öl sinnet så du kan gå ut med din underbara far. Jag hör fortfarande Marinas röst eka i mitt huvud " Emma dricker inte och absolut inte öl" Jag önskar jag kunde vara en fluga och sitta och lyssna på er, keep on party girls......men glöm inte skolan.

Pappa

2009-10-05 @ 18:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0