That thats no longer who I am, Im a one woman man

Livet är lättare som morgonpigg, tog tidiga bussen till skolan trotts sovmorgon för att få lite internet. Nu är det sex dagar kvar till jag får svenskt godis, har seriös nedräkning!

Skolan idag kommer vara seg och efteråt blir det Starbuks med en hel bibba spanskaplugg.. Men lite mysigt iaf (:


Fortsätter trenden med sexiga bilder

Tänkte uppdatera er angående Madrids väder, 10 grader på morgonen (halsduk och termobyxer på) sen 30 grader på eftermiddagen (bikini), vad sjutton ska man ha på sig då?? Riktigt ilandsproblem (mitt liv tycks vara fullt av sådana) erkänner

Längtar lite till normala vanor i halmstad (!) konstigt nog

                                                                                                                                     Simma lugnt :*

Kommentarer
Postat av: josefin

sv: ja men jag skyller på min gymnastvän malin, hennes fel huehue

2009-10-15 @ 09:54:06
URL: http://frokenbengtsson.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vad är problemet.....?? Ha bikini under termobyxorna!!

PUSS

2009-10-15 @ 14:13:14
Postat av: Mamma

Seriöst, hur klär man sig?? Måste jag packa ner både bikini och termo?? Vad har man för skor till det?? Kollade på väderprog nu och i Alcobendas nu är det bara 6 gr men känns som 4....(nordliga vindar) Herregud kan ju nästan stanna hemma då..... Jag trodde jag skulle kunna få lite färg på näsan.... PUSS

2009-10-16 @ 07:22:47
Postat av: Mamma

Jag har skrivit på listan att jag ska ta med skor till dig...Vilka menar du då??

2009-10-16 @ 07:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0