Waiting on the world to change

Vaknade i morse och kollade klockan 10.00 exakt, ut och sprang en runda, nyduschad och nyäten, stolt! Ska sätta mig och kolla gårdagens idol innan jag tar tag i mitt liv på riktigt. Prioteringen är underbar;
1. Idol
2. Plugg
3. Ringa Emma Petzen
4. Livet

Igår kväll var väll okej, slutade med vofflor på Devercia (stavning) mumma! Sen sisa metron hem till snarkande Toni. Kvällen är inte planerad än, men kul ska det bli

                                                                                                                                        Simma lugnt :*


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja hära hemma simmar vi verkligen.....blåser och regnar som fan.... Skulle åka in till stan idag med kära lillebror för att köpa en jacka.... MEN han meddelade att han VÄGRAR åka till stan i detta vädret.... Trodde han att vi skulle gå runt på torget och leta efter en jacka....?? fast det finns ju rätt mkt kläder där.....kanske kunde få en jacka för ett par 100 till hnm.... =)



Men det e ju inte jag som fryser!! Och busvädret/höstrusket lär ju fortsätta.... Men det e ju rätt snyggt med uppkavlade tröjärmar och tjocka vantar till....



Allt är sig likt!! =)

Skitsnygg halsduk du hade köpt, ser supermysig ut!! KG lär nog säga att det kommer svida mellan skinkorna när vi kommer ner till dig.... ;)



Ikväll börjar Robin igen, så du får hålla koll på svt play...



BAMSEKRAMAR & PUSS från mamma

2009-10-03 @ 13:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0