What about the rumors, are they only rumors?

Aktiv dag, på morgonen hade vi klassfoto (som vaktmästaren tog) haha lite skumt men gulligt. På idrotten var det fotbollsmatch Gymnasiet vs. Högstadiet, som gymnasiet självklart kammade hem sergern i! Sen orkade jag inte byta om så gick till sista lektionen i fotbollskläder vilket var ett smart drag då jag skulle ut och springa direkt när jag kom hem, känner mej väldigt hurtig.

Sitter nu och läser om IMF, Världsbanken, Lissabonfördraget och globaliseringen. Måste säga att jag tycker det är intressant! Mitt pris när jag är färdig med allt läsande och analyserande är senaste och även sista avsnittet av "svenska hollywoodfruar" till det blir det svenska gifflar som sandra köpt till mig på ikea, kan ju inte bli mycket bättre!
 
Sitter och lyssnar på Jon Sindenius - Bloody Road, helt underbart låt. Nej tillbaka till anteckningar och mina papper. 


                                                                                                                                       Simma lugnt :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0