What goes around comes back around

Åkte in till Madrid med favoritkusinen Emma tidigt imorse, möte halv 10 vid metron.
Vi har samanlagt shoppat och virrat runt i nja..7 timmar?
Kameran var tydligen på i väskan så batteriet slocknade, därför inga foton..
Blev dock shopping för min del!
Svarta byxor,
Skinnjacka,
Beige övertröja.

Ikväll ska vi in till Madrid och ta oss en drink. Jag, emma, lina och linn är på än så länge. Förhoppningsvis följer Maria, Matilda och Nea in med!

Nu ska jag äta, sen seriöst nörda vid datorn och vänta på att Emma kommer hit för att vi ska fixa oss för kvällen.

Jag är glad!

mina shoppingfynd;

                                                                                                                                     Simma lugnt :*

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja tänk att man kan bli så lycklig av ett par kassar med fynd..... Funkar bättre än de godaste lyckopiller... =)

Ha en jättebra kväll och.....va rädd om dig!!!

Älskar dig massor!!

KRAAAAAAMAR

2009-10-17 @ 17:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0