You bring out the best in me, like no one else can do

Varit ivåg i 6½ timme vilket betyder att jag är trött. Vart på IKEA och haft nostalgi, käkat köttbullar och potatis med Maria, Emma, Josefin, Nea och Matilda. Så gott! Fick även salta fiskar och ahlgrens bilar inhandlat. Efter det var det Plaza Norte på planeringen, gick bara undervåningen och jag köpte mina incheckade boots, lycka.

När jag kom hem röt och illaluktande så är Tonis halva släkt här med partners, UNDERBART! men de är hur snälla som helst, stod med min zarapåse i handen och de slänger sig över den och mig, helt sjukt! Visade sig att en av tjejerna jobbar på zara så hon skulle börja prata mode, försökte förstå men när hon ska blanda in konstiga klädesplagg (tror hon försökte förklara poncho) då tappade hon mig..

Senare väntas tapas, massa goda ostar, korvar, drycker och oliver. Efter det ska jag möta upp folk vid Äpplet då vi ska bege oss till ett sjukt mysigt cafe och fika, snacka och givetvis kolla fotbollen! Spanien spelar tydligen samtidigt som sverige dock.. Får väll kolla på dom..


                                                                                                                                    Simma lugnt :*

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Jättesnygga stövlar!!

KRAMIS

2009-10-11 @ 11:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0