You're the only thing thats worth holding on to

Knackade precis på typ sådana från gehovas vittne, fattade ju ingenting men de babblade på och jag stod där och kollade klockan, nästa gång kollar jag i tjuvtittshålet!

Skolan har gått snabbt men det har varit så äckligt kallt så lidigt mig igenom dagen och imorn ska det regna, såklar ska vi ha friidrottsdag bara för det.. blir så less

Ska ta mig en fast cirton yoghurt och läsa om Atocha. Längtar lite efter Mamma och KG, ska bli kul att se dom igen! Kommit på att man kommer känna sig så mogen när man möter om på flygplatsen och visar dem sin stad!


Innan skolan i mycket, kallt som i en isbjörns rövhål här nere
                                                                                                                            Simma lugnt :*                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0