All you need is (Jessicas) love

Var ute igår en snabb vistit till madrid för min och Jess del, vi skulle vara duktiga flickor!
Vaknade upp och gjorde brakfrukost, satt där i en timme och har även sett "allt om min mamma" spansk film och gud vad jag bölade.. haha

Nu ska jag sätta igång med plugget = tråkigt.. Antonio har sagt att han ska förhöra mig på alla städer i Spanien innan fotbollen ikväll, dom snackar om att det är nån kul match tydligen, så mat framför tv:n!

En liten bild på mina kläder jag hade igår,
Gräddvit tunika, Berska
Slitna jeans, Berska
Halsband jag fått av Lillebror Alex i julklapp (lägg märke till att jag aldrig i mitt liv burit halsband) men älskade det!



                                                                                                                              Simma lugnt :*

Kommentarer
Postat av: pappa

All fotboll är bra fotboll, Zlatan har nu gjort 5 mål de 5 senaste matcherna retar nog folket i Madrid.

Jag och Alex var i ullared igår ÅK ALDRIG DIT EN LÖNINGS DAG!!!!!!!!!!!!!!!! var där 11.00 och fick köa för att komma in. Alex fick i alla fall snygga skor och kavaj "ska ha det när vi åker till Madrid"

Pusssssss från Pappa.

2009-09-27 @ 15:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0