Best i ever had

Precis vaknat så sitter med kaffe som smakar choklad :O tror det är nån chokladkaffe variant, men riktigt gott så det uppskattas! Ska ta mig en annanasyoughurt och klä på mig sen är jag redo att möta de andra vid Gran Manzana aka Äpplet. Tagit lite bilder på lägenheten eftersom mamma var nyfiken.


mitt rum


Mina garderober och världens kortaste säng

Utsikten från min balkong


Hallen


tvrum


Badrummet med underbar spegel


Finrummet


och slutligen köket. skiter i att fota min värdmammas rum och tvättstugan, inga jätteroliga rum.
                                                                                                                                 Simma lugnt :*


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken tur att du har en nyfiken mamma....jätteskoj att se!!! KRAM

2009-09-08 @ 08:43:01
Postat av: Bettan

Vafan carro, tvattstugan ar ju det intressantaste i hela lagenheten ju! Det ar dar the magic is happening (by Via Colour)



KRAM<3

2009-09-08 @ 16:15:02
URL: http://elisabethpalsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0